Τίτλος πλήρης
|
Πως μαθαίνει ο άνθρωπος : εγκέφαλος, εμπειρία και μάθηση στο σχολείο / Εθνικό Συμβούλιο Ερευνών Η.Π.Α. Επιτροπή Κοινωνικών Επιστημών και Εκπαίδευσης
|
Στοιχεία Έκδοσης
|
Αθήνα : Κέδρος, 2006
|
Φυσική περιγραφή
|
447σ. ; 24εκ.
|
Σειρά
|
Καινοτόμες προσεγγίσεις στις επιστήμες της αγωγής ; 3
|
ISBN
|
978-960-04-3987-8
|
Ταξ. Αριθμός
|
372.4 ΕΘΝ
|
|
|
Συγγραφείς - Συλλογικά όργανα
|
Εθνικό Συμβούλιο Ερευνών Η.Π.Α. Επιτροπή Κοινωνικών Επιστημών και Εκπαίδευσης
|
Θέματα
|
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ [ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ]
Βιβλία και ανάγνωση
Ανάγνωση -- Ερευνα
Μάθηση
Γνωστική ψυχολογία
Εγκέφαλος
Νόηση
|
Εκδότης
|
Κέδρος
|
|
|
Εξώφυλλο - Οπισθόφυλλο
|
|
|
|
Περίληψη
|
Πότε αρχίζουν τα νήπια να μαθαίνουν; Τι μπορούν να κάνουν οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία -μέσω αναλυτικών προγραμμάτων, περιβαλλόντων μάθησης και διδακτικών μεθόδων- ώστε να βοηθήσουν τα παιδιά να μάθουν πιο αποτελεσματικά;Το παρόν έργο παρουσιάζει τα αποτελέσματα των ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί τις τελευταίες δεκαετίες στο χώρο της επιστήμης της μάθησης και προτείνει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί η εφαρμογή των ερευνητικών ευρημάτων στη σύγχρονη εκπαιδευτική πρακτική. Η αναδυόμενη επιστήμη της μάθησης, αξιοποιώντας τις τρέχουσες εξελίξεις διαφορετικών επιστημονικών κλάδων, όπως της ψυχολογίας, της γνωσιακής επιστήμης, της νευροεπιστήμης, και της τεχνολογίας διερευνά τη διαδικασία της μάθησης και φιλοδοξεί να εξηγήσει τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει ο άνθρωπος. Επιπλέον, παρουσιάζει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί η εφαρμογή των ερευνητικών ευρημάτων στη σύγχρονη εκπαιδευτική πρακτική σηματοδοτώντας ριζικές αλλαγές στα εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα. Το βιβλίο αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς και τους φοιτητές των παιδαγωγικών σχολών, καθώς επίσης για τους ερευνητές και τους υπεύθυνους για τη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής.
|
Αναζητήστε τον τίτλο του έργου στο Google Books
|
|
|
Βαθμολογία του έργου |
|